woensdag 3 maart 2010

Erika Van Tielen uit 'Slimste mens ter Wereld’ in sexy fotoshoot


Wie tot nog toe niet verder keek dan haar lieve snoetje, ontdekt in ‘De slimste mens’ al drie afleveringen lang dat Erika Van Tielen (26) meer in haar mars heeft dan dat.

Eerder zat Erika Van Tielen voor de vierde keer in ‘De slimste mens’. “De impact van het programma is groter dan ik me kon voorstellen. Op Facebook krijg ik berichten van een hoop mensen die ik niet ken.”

Een terugkerende grap van Erik Van Looy is dat Erika Van Tielen naarstig op zoek is naar een lief. Dienen de Don Juans zich nu bij bosjes aan?

“In mijn mailbox vind ik dagelijks spontane ‘sollicitaties’ van mannen, ja. Maar ik ben niet van plan om af te spreken met iemand die me ziet zitten omdat hij me van tv kent. Voor alle duidelijkheid: ik ben niet wanhopig, hé." aldus Erika Van Tielen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten